När du vill ha sällskap

tisdag 25 februari 2014

Slicka Fitta


Slicka Fitta

Hur vill tjejer bli slickade? Jo det har jag också funderat på, kanske någon kvinna vill dela med sig av erfarenheter från detta.

Tänkte i varje fall dela med mig av vad jag tycker om att slicka fitta.

Att få ge någon en skön orgasm är otroligt härligt och för att upplevelsen ska bli så bra som möjligt måste man tycka om det man gör. Känn dig bekväm med att slicka fitta eller att bli slickad. OM inte LÅT BLI.

 

·         Förspelet: Ibland kan jag gå rakt på sak om hon tydligt visar hur kåt hon är, men oftast blir det smekningar av kroppen men som ändå tydligt visar vad som komma skall, brukar smeka, slicka lite varierat över kroppen med riktning mot vagina, smeker o slickar magen o insidan av låren i variation, andas lite över fittan o låta tungan snudda över klitoris lite lätt till slut brukar jag märka att hon är så kåt och våt att jag kan ta hela fittan under min behandling och börja slicka ordentligt. 

·         Ögonkontakt: Försöker få ögonkontakt emellanåt, gillar att se om hon uppskattar att bli slickad och verkligen njuter av det, att man känner kemin. Kåthetskänslan förstärks tycker jag av att möta ett uppskattat ögonuttryck, en sorts bekräftelse på att hon njuter av att bli slickad i fittan  

·         Varierar mig: Försöker att inte bli enformig, att inte alltid göra samma sak även om jag vet vad som var skönt förra gången, brukar ibland suga på klitoris, använda fingrar i fittan eller i anus, kanske bara smeka lite retligt runt fitt öppningen, att smeka sig in i fittan och samtidigt massera G-punkten samtidigt som jag slickar klitoris gör mig i vart fall otroligt kåt Gillar också att försöka ändra ställning, jag tycker att skönaste ställningen för mig är när hon står på knäna med fittan över mitt ansikte och gnider sig mot tungan och ansiktet. Men tror att de flesta kvinnor gillar bäst att ligga på rygg. Brukar också ändra tempo mellan lätt, hård eller spetsig tunga 

·         Rakat eller Inte: Hår eller inte, själv tycker jag inte det spelar så stor roll egentligen, det tänder mig lika faktiskt, men kan tänka mig att en nyrakad fitta lätt kan vara utsatt för småsår om man nu ska fundera på bakterier eller virus    

·         Njut: Hur som helst   viktigaste är njutningen och finns det något skönare än att få slicka en kvinna till orgasm hmmmmm det gör mig vansinnigt kåt   
 
 
                                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar